Marketing i ogród

Kampanie Google Adwords – Twój sposób na udaną promocję!

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Autor: Timothy Hales Bennett, źródło: unsplash.com

Google stworzyło potężny system reklamowy, który umożliwia tworzenie dopasowanych kampanii. Sprawdź, czym jest Google Ads i na czym polega jego skuteczność.

Google Adwords funkcjonuje obecnie pod nazwą Google Ads. To system reklamowy stworzony przez Google, najpopularniejszą wyszukiwarkę, z której korzysta 97% użytkowników internetowych. Takie zasięgi powinny być wystarczającą zachętą do tego, aby promować się w Google, wykorzystując w tym celu ich dedykowane narzędzia.

Czym wyróżnia się system reklamowy Google?

W obecnych czasach większość naszego życia toczy się w internecie. To dzięki sieci poznajemy nowych ludzi, robimy zakupy, szukamy informacji, a nawet urządzamy sobie wirtualne wycieczki. Nikogo chyba nie trzeba już przekonywać, że promowanie w sieci stało się o wiele bardziej skuteczne niż w przypadku wykorzystywania tradycyjnych sposobów reklamowania się. Kampanie Google Adwords są nie tylko skuteczne, lecz także mierzalne, co oznacza, że możemy mierzyć, sprawdzać i kontrolować efekty. Pomaga to w modyfikowaniu przekazów marketingowych i ulepszaniu ich, tak aby mogły jeszcze bardziej zainteresować odbiorców i trafić do potencjalnych klientów. System reklamowy Google jest płatny, ale koszty dopasowywujemy do bieżących możliwości, co ma szczególne znaczenie dla początkujących przedsiębiorców.

Formy reklamy w Google

System reklamowy Google Ads jest bardzo elastyczny, dzięki czemu mamy możliwość tworzenia różnych komunikatów. Możemy wykorzystywać reklamy tekstowe, zachęcające do kliknięcia w opis, reklamy graficzne, przybierające postać zdjęcia, baneru, grafiki czy gifu, reklamy produktowe, prezentujące towary wraz z ich ceną, reklamy w postaci linku, reklamy mobilne, wyświetlające się tylko na urządzeniach mobilnych, na przykład smartfonach i tabletach czy reklamy w sieci partnerów Google. Warto również promować się na platformie YouTube. Kampanie w formie wideo, które łączą dźwięk, obraz i słowo, intensywniej zapadają w pamięci odbiorców.

Kampanie tworzone w obrębie Google można wspomagać promowaniem się na innych potężnych platformach, na których znajdziemy dedykowane narzędzia ułatwiające reklamowanie się w konkretnej przestrzeni. Przykładem jest Facebook Ads. Czym jest Facebook Ads? To nic innego jak właśnie system reklamowy stworzony z myślą o najsłynniejszym portalu społecznościowym. Jego działanie jest podobne do Google Ads. Facebookowe kampanie tworzy się przy użyciu zaawansowanego algorytmu analitycznego, co wpływa na ich wydajność i skuteczność.

Zdjęcie główne: Timothy Hales Bennett/unsplash.com

Polecane artykuły
Marketing i ogród

Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej z artykułami ogrodniczymi?

SEO, pozycjonowanie strony, jak pozycjonować stronę internetową, pozycjonowanie firmy ogrodniczej
Czytaj więcej
Marketing i ogród

SEO w 2022 roku – przegląd najważniejszych trendów

Jakie trendy w pozycjonowaniu wskazują specjaliści na 2022 rok?
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *